Рекламация

Вашето удовлетворение е от значение за нас и затова всеки ден се стараем да работим възможно най-добре. Въпреки това, и ние сме само хора и въпреки усилията си понякога нещо се обърква. Ако трябва да замените или върнете стока, процедурата е лесна:

  1. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите по-долу.

  2. Моля за внимание. Поради хигиенични причини не заменяме чорапи, мъжки боксерки, потници, слипове, дамско и детско бельо и бански костюми. Също така не приемаме вече изпробвано бельо и разопаковани чорапи без оригинални етикети.

    Пакетът трябва да бъде изпратен БЕЗ НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ на долупосочения адрес. Моля, до този адрес задължително посочете ПЪРВОНАЧАЛЕН НОМЕР НА ПРАТКА, която сте получили от нас.

Дедолес ООД (s.r.o)

Логистичен център на Интерлогистика

Западна промишлена зона - Юг

Варна 9000, България

* предоставеният адрес не е мястото, където се обработват рекламации, затова обработката на вашата заявка може да отнеме повече време. След обработката ще Ви уведомим незабавно по имейл.


ЗАМЯНА:

- Ако стоките за замяна са налични в склада се изпраща веднага - доставката разбира се няма да платите повторно. :)

 - Ако стоката за замяна не е налична на склад, трябва да се има в предвид очакваната дата на доставка, която е посочена на нашата уебстраница в описанието на дадения продукт в дадения размер в момента на обработката на заявката за замяна.

- Заменяме бройка за бройка. Замяна за друг мотив или продукт не е възможна.

ВРЪЩАНЕ:

- В случай възстановяване на сумата, парите се връщат обикновено до 2 седмици от обработката на рекламцията.

- Ако имаше включен подарък към поръчката, той трябва да бъде върнат заедно с поръчанице стоки.

- Парите се възстановяваме само по банкова сметка, не възстановяваме сумата по пощенски път.

- В случай че ползвате промоция 1+1 безплатно или 2+1 безплатно, трябва при връщане на стоките да се върнат и всички продукти, които са включени в комбинирата отстъпка.

УСЛОВИЯТА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ.:

Моля, не изпращайте стоките обратно с наложен платеж, ако сте решили да я изпратите по пощата. Подобни пратки не приемаме.

За рекламация приемаме само неизпрани и неносени стоки с оригинални етикети.

В случай на невъзвърнатия подарък, стойността му ще бъде приспадната от сумата за възстановяване. За подаръци не е възможно да се направи рекламация.

Дефектът на стоката не може да се счита за промяна на качеството на стоките, които.:
- е възникнал по време на гаранционния период в резултат на износване и неправилна употреба или неадекватно или неподходящо третиране,
- се дължи на естествените промени на материалите, от които са изработени стоките,
- възникнали в резултат на каквато и да е повреда от купувача трета страна или друга неправилна намеса.


Формулярът за рекламация можете да свалите и принтирате като кликнете на това изображение: