Замяна, връщане и рекламация
Удовлетворението на нашите клиенти е важно за нас, ето защо ние даваме всичко от себе си всеки ден. Но въпреки нашите усилия понякога не всичко се случва по най-добрия начин. Ние сме готови да поправим това, затова нашите клиенти имат възможността за замяна/връщане/рекламация на стоки.
Ако имате заявка за замяна, връщане или рекламация, моля, въведете я, като щракнете върху бутона по-долу:
Основна информация:
ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ
- Заявката за връщане на стоки трябва да се изпрати чрез нашия онлайн формуляр.
- Клиентът разполага със 100 дни след получаване на стоките, в които може да ги върне.
- Върнатите стоки не трябва да са носени и прани и трябва да са с оригиналната опаковка и етикети.
- Бельото и банските костюми също може да се връщат (съгласно условията по точка 2). Дамските бански костюми трябва да са със запазени оригинални хигиенни стикери.
- Адресът за връщане ще бъде даден в указанията след попълването на онлайн формуляра.
- Клиентът връща стоките за своя собствена сметка.
- Клиентът ще бъде информиран по имейл относно получаването и обработката на върнатите стоки.
- Клиентът ще бъде компенсиран за върнатите стоки в рамките на 14 дни след тяхното получаване на посочения адрес.
ЗАМЯНА НА СТОКИ
- Заявката за замяна на стоки трябва да се изпрати чрез онлайн формуляра.
- Клиентът разполага със 100 дни след получаване на стоките, в които може да ги замени.
- Върнатите стоки не трябва да са носени и прани и трябва да са с оригиналната опаковка и етикети.
- Бельото и банските костюми също може да се заменят (съгласно условията по точка 2). Дамските бански костюми трябва да са със запазени оригинални хигиенни стикери.
- Адресът за замяна на стоките ще бъде даден в указанията след попълването на онлайн формуляра.
- Клиентът връща стоките за своя собствена сметка.
- Клиентът ще бъде информиран по имейл относно получаването и обработката на стоките за замяна. След това заявените нови стоки ще бъдат изпратени на клиента за наша сметка.
- След замяната на стоките на клиента се изпраща фактура, която е само за информация и не означава, че клиентът трябва да заплати стоките отново.
- Замяната на стоки за друг размер е възможна само 1 път. Ако новият размер не е подходящ, клиентът може да върне стоките съгласно указанията по-горе (виж ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ).
РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКИ
- Заявката за рекламация на стоки трябва да се направи чрез онлайн формуляра, като се спазват посочените по-долу указания.
- Обикновено рекламациите се уреждат чрез връщане на заплатената сума на клиента в рамките на 14 дни след обработката на рекламацията.