Замяна, връщане и рекламация

Удовлетворението на нашите клиенти е важно за нас, ето защо ние даваме всичко от себе си всеки ден. Но въпреки нашите усилия понякога не всичко се случва по най-добрия начин. Ние сме готови да поправим това, затова нашите клиенти имат възможността за замяна/връщане/рекламация на стоки.

Ако имате заявка за замяна, връщане или рекламация, моля, въведете я, като щракнете върху бутона по-долу:

Основна информация:

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

  1. Заявката за връщане на стоки трябва да се изпрати чрез нашия онлайн формуляр.
  2. Клиентът разполага със 100 дни след получаване на стоките, в които може да ги върне.
  3. Върнатите стоки не трябва да са носени и прани и трябва да са с оригиналната опаковка и етикети.
  4. Бельото и банските костюми също може да се връщат (съгласно условията по точка 2). Дамските бански костюми трябва да са със запазени оригинални хигиенни стикери.
  5. Адресът за връщане ще бъде даден в указанията след попълването на онлайн формуляра.
  6. Клиентът връща стоките за своя собствена сметка.
  7. Клиентът ще бъде информиран по имейл относно получаването и обработката на върнатите стоки.
  8. Клиентът ще бъде компенсиран за върнатите стоки в рамките на 14 дни след тяхното получаване на посочения адрес.

ЗАМЯНА НА СТОКИ

  1. Заявката за замяна на стоки трябва да се изпрати чрез онлайн формуляра.
  2. Клиентът разполага със 100 дни след получаване на стоките, в които може да ги замени.
  3. Върнатите стоки не трябва да са носени и прани и трябва да са с оригиналната опаковка и етикети.
  4. Бельото и банските костюми също може да се заменят (съгласно условията по точка 2). Дамските бански костюми трябва да са със запазени оригинални хигиенни стикери.
  5. Адресът за замяна на стоките ще бъде даден в указанията след попълването на онлайн формуляра.
  6. Клиентът връща стоките за своя собствена сметка.
  7. Клиентът ще бъде информиран по имейл относно получаването и обработката на стоките за замяна. След това заявените нови стоки ще бъдат изпратени на клиента за наша сметка.
  8. След замяната на стоките на клиента се изпраща фактура, която е само за информация и не означава, че клиентът трябва да заплати стоките отново.
  9. Замяната на стоки за друг размер е възможна само 1 път. Ако новият размер не е подходящ, клиентът може да върне стоките съгласно указанията по-горе (виж ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ).

РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКИ

  1. Заявката за рекламация на стоки трябва да се направи чрез онлайн формуляра, като се спазват посочените по-долу указания.
  2. Обикновено рекламациите се уреждат чрез връщане на заплатената сума на клиента в рамките на 14 дни след обработката на рекламацията.